Reklamacje - zwrot

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość w sklepie internetowym schmith24.pl.

Sklep internetowy schmith24.pl daje możliwość osobom fizycznym (również prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, których zakup nie jest związany z ich działalnością) skorzystania z możliwości zwrotu produktów w terminie 14 dni od chwili odebrania zamówienia.

Poinformuj Nas o tym, że chcesz zwrócić produkt, pisząc na kontakt@schmith24.pl  W treści maila podaj numer zamówienia i nazwę towaru, który planujesz odesłać. 

Odeślij do nas produkt na adres:
Schmith Polska S.A.
ul. Kartuska 489
80-298 Gdańsk

Do przesyłki dołącz informację pisemną zawierającą Twoje dane których użyłeś podczas zakupu, numer dokumentu zakupu oraz dane kontaktowe. Na przesyłce umieść napis "ZWROT"

Zwrot środków dokonamy tym samym sposobem jak dokonałeś zakupu. 

Jeżeli płaciłeś za zakup za pobraniem, pamiętaj koniecznie, aby przekazać nam numer rachunku bankowego wraz z zwrotem. 

Możesz odstąpić od umowy, gdy:
zmienisz zdanie co do zakupu;
błędnie złożysz zamówienie;

Pamiętaj także o przesłaniu oryginalnego opakowania produktu. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, winien nadawać się do ponownej odsprzedaży, jako towar nowy. 

Pragniemy zastrzec że nie odbieramy przesyłek nadanych do odbioru w automatach paczkowych lub z płatnością za pobraniem.

W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na stronie schmithpolska.pl/reklamacje.

W przypadku istniejącego zgłoszenia, prosimy o przesłanie wiadomości na adres reklamacje@schmithpolska.pl. W tytule wiadomości proszę wpisać numer zamówienia.